CLUB DE LECTURA WONDER a 6è

Els alumnes de 6è estem llegint un llibre  que es diu WONDER. Les profes ens han proposat una altra manera de treballar un llibre que hem de llegir tots els nens i nenes de 6è, fent un club de lectura.

Abans de cada sessió has de llegir el capítol i anotar diferents aspectes que t’hagin agradat,  també reflexions o bé si t’has sentit identificat… Un cop llegit et prepares unes reflexions escrites sobre els diferents temes que has llegit  en una petita llibreta. Hem de tenir en compte que per participar hem de seguir unes normes d’intervenció i respectar totes les opinions.

Aquest llibre tracta d’un nen que té la cara deformada a causa d’un síndrome  anomenat “TEACHER COLLINS”. Explica la seva vida, com se sent i com viu  un moment complicat en la seva vida: començar per primera vegada a l’escola.