La Festa de la Tardor

casta3

Durant la setmana cada cicle va decorar el porxo, a partir del dia 26 d’octubre, amb la temàtica “ Fenòmens meteorològics de la tardor”, i també es van fer les activitats programades per cada cicle:

• EI: Recepta i elaboració de la “ Coca de poma”
  • CI: Recepta i elaboració de panellets
  • CM: Tallers de tardor
  • CS: Tallers de castanyada

Divendres 30 d’Octubre de 2015

Al migdia, els alumnes de CI van preparar les taules i es van vestir de castanyers i castanyeres, i els alumnes de CS foren els encarregats de tallar les castanyes.

I per la tarda va haver la recollida de castanyes i la trobada de tota l’escola al pati d’EI, on es va celebrar la degustació de les castanyes i el tast de les receptes elaborades.

Els alumnes de CI van ballar danses de la castanyada:

• 1r. “Torrem castanyes”
  • 2n. “La castanya”

Tots junts van finalitzar la festa cantant cançons de Castanyada.

Cada cicle es va fer les seves paperines, menys al petitons, que els hi van preparar els alumnes de més grans de l’escola.