A la tardor cauen les fulles

fulles-tardor-pan2

Acabem de celebrar la castanyada i a les cases hi fa olor d’ametlla torrada, sucre i moniatos al forn.

El sòl de la nostra ciutat i la nostra terra estàn coberts d’un mosaic de fulles de tots colors, perquè els arbres es renoven, fan una pausa per tornar a brollar vida amb energia renovada. Enguany la web de l’escola, més que una pàgina web, ha volgut ser una fulla web i volar amb el vent de la tardor, per brotar de nou ben viva.

Esperem que us agradi, que tingueu la paciència per entendre que el brot no es farà branca en sola una setmana, ni en dues i, sobretot, que us la sentiu ben vostra; nostra, dels vostres fills i filles, de les seves famílies, dels seus mestres i que, entre tots, la fem créixer com una eina útil de tota la nostra comunitat escolar.

Envieu-nos les vostres suggerències i idees; els vostres brots, i en farem branques.