Ens relaxem a EI-4

Avui 25 de novembre a la tarda, la Gemma, mare de l’Aina C. de la classe dels gossos ens ha vingut a explicar una manera de relaxar-nos quan estem enfadats. La Gemma ha tingut l’ajuda de l’Aina, que avui és el seu aniversari.

Primer ens ha explicat un conte relacionat amb l’emoció de la ràbia i després,  ens ha portat un maletí ple d’estris per fer massatges: una ploma, uns guants i unes boles molt suaus, un estri per fer massatges al cap… Ens ha regalat el maletí perquè el poguem fer servir a l’escola quan ens enfadem i necessitem relaxar-nos.

Ens ha agradat moltíssim i ens ho hem passat molt bé!

Moltes gràcies i moltes felicitats!

1. Carmen

Qué guay! No estaría mal hacer sesiones de relajación y yoga a todos los niveles y cursos de la escuela. Una pequeña sesión al día ayudaría mucho a todos!