Descobrim el galliner a EI-4!!

Fa uns dies el banc de pares de l’escola va construir un galliner al pati d’Educació Infantil (cliqueu aquí si voleu veure les fotos de la construcció).

La setmana passada hi vam posar la Rocky, la gallina que el curs anterior va néixer a l’escola, i el Bold, un gall que aquest curs ens ha regalat la Mariona de la classe dels coets.

Avui, 29 de novembre, el Ferran de la classe dels gossos i la seva mare, la Mireia, ens han regalat una nova gallina: la Tiruleta.

Aquest matí ens l’han portada amb una capsa i ens hem reunit les dues classes per obrir-la i observar-la. Després hem baixat tots junts al galliner i l’hem posada dins amb la Rocky i el Bold i hem pogut observar que s’han fet amics de seguida!
A la tarda un grup de nens i nenes de les dues classes han baixat a dibuixar-los: primer els han observat i després ho han plasmat en un full de paper. Durant uns dies anirem fent el dibuix al natural del gall i les dues gallines.

Moltes gràcies per aquest regal tant bonic!