Construcció del galliner

El passat dissabte es va iniciar la construcció del galliner a l’escola, i ja està gairebé enllestit, a falta d’acabar de resoldre alguns petits punts pendents, com la teulada.

A educació infantil es volia treballar el cicle de la gallina i el gall mitjançant un projecte. D’altra banda, aquest any a la classe dels coets els han regalat un pollet que ja està esdevenint un gall cantaire i, així doncs, es va decidir lligar els dos fets i per això s’ha construït un galliner a l’hort d’educació infantil.

Després d’haver fet una crida a les famílies i alumnes, es va fer una primera trobada en la que es va realitzar la planificació i el disseny del galliner i, una setmana després, una segona trobada, ja per la seva construcció.

1-a-3d-72A la imatge de l’esquerra podeu veure el disseny en 3D realitzat per una mare dels Coets, la Georgia, en la que es pot apreciar el disseny que es va concretar a la primera trobada i, com veureu, el resultat final ha estat pràcticament exacte, tot i que millorant la zona dels ponedors.

Així doncs, el passat dissabte al matí es va quedar a la zona destinada al galliner i, amb bon humor, bona companyia, bones eines, bona brasa i un bon esmorzar, es va posar fil a l’agulla i es va deixar el galliner ja gairebé enllestit.

A la imatge de baix podeu veure com va canviar l’espai amb la intervenció (feu lliscar la fletxa o cliqueu-hi a sobre) i també, més a sota encara, podeu veure les fotografies del procés i dels detalls del nou galliner, com les “estances” de les aus.

A continuació podeu veure les imatges de la jornada, i agraïm la col·laboració i la presència dels que vàreu pujar, i els ànims que ens vau fer arribar, que els vam notar, dels que no vau poder.