RECORDS DE TARDOR

Amb l’arribada de LA TARDOR se’ns obra un gran ventall de possibilitats a l’aula d’ed. infantil.

Observació i contacte amb l’entorn natural, descoberta, manipulació, experimentació científica, sensorial, plàstica,… Amb LA TARDOR com a eix principal i generador de propostes, convidem als infants a explorar, percebre, manipular, interpretar, crear…

Participant en aquest procés creatiu i de construcció d’aprenentatges adquireixen diferents habilitats en quant a planificació, organització seqüencial, expressió oral, raonament (…) i en pensament crític on es té en consideració el respecte cap al seu treball, opinions, valoracions i cap al dels altres.
Els petits  tenen una energia i una creativitat il·limitada, només cal provoca-los i acompanyar-los en aquest camí. Aquests que tot seguit veureu n’és una petita mostra on es recull part del treball d’aula.

M’ho van explicar i ho vaig oblidar,
ho vaig veure i ho vaig comprendre,
ho vaig fer i ho vaig aprendre.
Confuci (479 aC)