La nostra recollida d’aliments va arribar a Grècia

A finals del curs passat  i dins la tasca que estàvem desenvolupant de treballar els valors de la solidaritat, vam contactar amb l’Associació Lleida pels Refugiat que té com a principals objectius denunciar, conscienciar, sensibilitzar i col·laborar entorn el tema de les persones refugiades, sempre a través de projectes concrets i coneguts.

Un dels projectes amb el que col·laboren és amb “Elna Maternity”, un alberg per a mares soles i/o embarassades provinents d’un procés de fugida i refugi a Atenes, Grècia i per aquest projecte feien una recollida d’aliments amb la que vam participar com escola, en la que vosaltres, fammílies, vau aportar molts dels aliments que demanàven.

Els aliments que vam recollir junt amb els d’altres escoles i centres, ja ha arribat a Grècia i les dones i els infants d’allí, així com l’Associació Lleida pels refugiats, ens ho volen agrair.

Us adjuntem la foto de l’arribada!

Gràcies a tots i totes, entre tots aconseguim fer el món un xic millor.