CARNESTOLTES -CICLE INICIAL-

Durant la setmana de Carnestoltes, els i les alumnes de 1r i 2n vam seguir les ordres del Rei Carnestoltes, fent cada dia allò que ens havia manat. Que divertit!

El dilluns ens vam vestir de tots colors, el dimarts vam anar a l’escola amb pijama, dimecres ens vam pentinar els cabells d’una manera estranya, dijous vam portar els caps molt decorats i divendres vam representar diferents personatges!

A més, vam treballar la dita “Per Carnaval tot s’hi val“. També vam escriure paraules que cremaríem amb el Carnestoltes en una màscara feta per tota l’escola (les mascaretes, el gel hidroalcohòlic, els confinaments…)

La tarda de la celebració, havíem de fer jocs tradicionals al pati, aprofitant-ne alguns dels que tenim pintats al terra, però la pluja ens va acompanyar i no vam poder sortir. Malgrat això, a la classe vam fer un taller d’antifaços i després vam jugar amb Slimes! Així que ho vam passar genial!

Va ser una setmana de festa i disbauxa!

Aquí us deixem un video perquè veieu com va ser el nostre Carnestoltes!!