DICTATS PER PARELLES

Els i les alumnes de quart, cada dimecres al matí fem un “dictat per parelles”. Es tracta d’un dictat, preparat prèviament a casa, que a l’escola el fem en parelles.

L’aprenentatge entre iguals és una eina molt potent que volem aprofitar i una de les activitats per a fer-ho és aquesta. Treballem l’ortografia i l’expressió escrita, però també la memòria visual i l’atenció, a través de l’ajuda mútua entre companys/es. A l’aula es crea un clima molt positiu i tots i totes estan motivats, fet que també afavoreix la cohesió del grup.

Clicant AQUÍ, podeu veure alguna fotografia.