TROBADA D’INTERCANVI D’EXPERIÈNCIES ENTRE ESCOLES VERDES.

El dilluns dia 20 de març,  l’Àngela i la Laura, vam anar a Juneda, juntament amb el senyor Jordi a representar la nostra escola. Feien una trobada d’escoles verdes de les terres de Lleida.

Quan vam arribar vam esmorzar, després ens van separar per grups de colors. A nosaltres ens va tocar el grup de color blau. Llavors ens vam presentar, mentrestant als professors els hi feien una xerrada de benvinguda…

Seguidament van fer com un “mercat”, que anàvem ensenyant el que fèiem a la nostra escola relacionat amb el medi ambient.  Enguany vàrem presentar el concurs matemàtic que vàrem fer amb motiu de la Setmana de la mobilitat sostenible. Si els hi agradava els hi donàvem una targeta que hi deia: el nom de l’escola, el telèfon i la pàgina web per si tenien algun  dubte.

Després ens van tornar a separar en els grups i vam fer  dos murals molt bonics amb frases útils per no embrutar el medi ambient. Ens van donar unes imatges i havíem d’endevinar de quin país era.

Finalment vam fer una postal a diferents llocs del món que explicàvem tot el que fèiem com a escola verda que som. A nosaltres ens va tocar enviar-la a una ciutat de Zàmbia, a l’Àfrica.

Després de dinar  vàrem presentar els murals que havíem fet al matí i ens vam fer moltes fotos amb els alumnes i els professors.

Podeu veure les imatges en el següent enllaç.

VA SER UN DIA MOLT DIVERTIT i VÀREM APRENDRE MOLTES COSES SOBRE COM
MILLORAR EL MEDI AMBIENT !!!
LAURA PUJOL i ÀNGELA RULL