TROBADA D’ESCACS A L’ESCOLA

El dissabte 4 de novembre es va celebrar a la nostra escola una TROBADA ESCOLAR D’ESCACS. Organitzada pel Consell Esportiu del Pla d’Urgell i amb la inestimable col·laboració de l’AMPA, durant tot el matí es van anar jugant partides i partides d’escacs. També hi va haver un moment però, per a compartir un magnífic esmorzar de coca i xocolata.

Moltes felicitats a tots i totes els i les participants!!!

Fem menció especial als guanyadors: Pau Torres de l’escola Pompeu Fabra de Mollerussa i Adrian Ionescu de l’institut La Serra de Mollerussa també. Però també volem tenir un reconeixement especial per als nostres alumnes participants a la trobada: Unai Miret, Xavier Laborda, Mateu Falguera i Marc Pozo.

Podeu veure les imatges de la jornada clicant AQUÍ. (El nostre agraïment a tots aquells i aquelles que ens heu fet arribar les fotos)