DETALL DE LA REOBERTURA DEL CENTRE

Davant l’anunci d’obertura dels centres educatius (un cop el territori passi a fase 2 de desescalada), i havent rebut instruccions més precises per tal d’elaborar el pla que correspon, estem en disposició de fer-vos arribar la següent informació:

• L’assistència presencial al centre, en un primer moment, només es contempla per a l’alumnat de 6è i per l’alumnat d’Ed. Infantil . En aquest darrer cas, l’acollida serà per aquells/es alumnes els progenitors dels quals, per motius laborals i professionals, hagin de realitzar treball presencial sense possibilitat de flexibilitzar-lo.
  • Aquesta assistència sempre és de manera voluntària.
  • NO hi haurà activitat lectiva en cap cas. Es tracta només d’una ACOLLIDA i acompanyament en finalitzar l’etapa i estada al centre per l’alumnat de 6è.
  • Es continuarà amb el treball telemàtic com fins ara per a tots els nivells.
  • Durant els propers dies, i per tal de concretar el PLA d’OBERTURA contactarem amb les famílies dels cursos indicats ( P3,P4,P5 i 6è d’EPRI) per tal de saber qui es reincorporarà.

Aquest alumnat que podrà assistir al centre ( ed. Infantil i 6è de primària) per poder reincorporar-se han de reunir els següents requisits:

– Calendari vacunal al dia

– Absència de simptomatologia compatible amb la COVID-19 (febre, tos, dificultat respiratòria, malestar, diarrea…) o amb qualsevol altre quadre infecciós.

Que no siguin o hagin estat positius per al SARS-CoV 2 durant els 14 dies anteriors.

– Que no hagin estat en contacte estret amb positiu confirmat o simptomatologia compatible en els 14 dies anteriors.

Un cop tinguem resposta d’aquests grups per saber qui vindrà al centre podrem:

• Detallar-vos l’horari d’atenció (data d’incorporació al centre i horari d’entrada i sortida del mateix que sempre serà NOMÉS en horari de MATÍ) a aquest alumnat.
  • Saber si podem atendre a grups reduïts de 1r a 5è.

Les famílies o persones tutores han de presentar el primer dia de retorn al centre educatiu una declaració responsable, d’acord el model que serà facilitat, per la qual els seus fills o filles compleixen els requisits per assistir al centre educatiu. També han d’informar al centre educatiu de l’aparició de qualsevol cas de COVID-19 en l’entorn familiar de l’infant i mantenir un contacte estret amb el centre educatiu davant de qualsevol incidència.

Les famílies vigilaran diàriament l’estat de salut dels seus fills i filles prenent-los la temperatura abans de sortir de casa per anar al centre educatiu. En el cas que el fill o filla tingui febre o presenti algun dels símptomes compatibles amb la COVID-19, no podrà assistir al centre.

Aquesta informació estarà penjada aquí al web de l’escola.  Per totes aquelles persones que tingueu dubtes sobre el pla de reobertura, posem a la vostra disposició una eina per resoldre dubtes. Poseu un comentari a l’entrada de la web exposant el vostre. En el moment de ser aprovada per a la seva publicació ( la nostra voluntat és que sigui el més aviat possible) també veureu la resposta al vostre dubte i aquesta serà visible per a tota la comunitat educativa.

Som conscients que aquesta no és la manera en què tots i totes voldríem retornar a la nostra escola, però és la manera que les circumstàncies actuals ens permeten d’acord a les indicacions de les autoritats sanitàries i d’educació.

Agraïm d’antuvi la vostra comprensió i restem a la vostra disposició.