TEATRE “DRAPS” A TORREGROSSA

L’alumnat d’Educació Infantil i  Cicle Inicial de Primària de la nostra escola han anat el dia 18 de gener a  l’escola de Torregrossa  per veure la representació de l’obra DRAPS de La Guilla Teatre.

L’activitat esta emmarcada en la 22a edició d’activitats de Dinàmica Educativa comarcal.

El protagonista de l’espectacle, un titella de drap, troba nous elements del món que l’envolta a cada pas de la història.

Una aventura on el cicle vital n’és l’eix. Draps deixa de banda la por al desconegut per gaudir del plaer de conèixer.

Ens ha agradat molt, sí voleu veure les fotos cliqueu aquí.