TEATRE A L’ESCOLA! THEATRE AT SCHOOL!

El dimecres 24 de gener els alumnes d’Educació Infantil i cicle Inicial vam anar a veure i escoltar una obra de teatre que feien al gimnàs que es deia: “Una carretada de contes”.

El primer conte era una nena i un nen que es feien la maleta per viatjar a molts llocs i visitar un carrer que tenia el nom “No me’n recordo”. Un altre que ens va agradar molt tractava d’un llop, que es creia molt forçut i que anava preguntant a diferents personatges com era la Caputxeta i a altres animals qui era el més forçut,i tots responien que era ell, fins que va trobar una bestioleta verda que li va respondre que era la seva mama,  i l’últim era el conte del riu d’or, quan explicaven anaven fent una amanida amb els personatges que eren enciam, tomata, olives i pastanaga. Quan van acabar tots els nens vam menjar AMANIDA!!! Ens va agradar molt.

Aquí podeu veure algunes fotografies.

Alumnes de 2n.

On Wednesday, January 24, the pupils of pre-school level and the pupils of first cycle watched a Catalan play in the school gym. It was called “una carretada de contes”.

There were different stories: the story of a girl and a boy who were searching for a street called “I don’t remember it”; the story of a wolf who considered himself to be the strongest animal in the forest and finally, the story of a golden river and some vegetables which were used to make a salad. When the play was over, we ate the salad and it was delicious!

Here you will see some photos.