XVIIè CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Un any més la nostra escola participa al Certamen de Lectura en Veu Alta.

Aquest any, donada la situació que encara continuem vivint, les semifinals també s’han fet de manera telemàtica.

Així doncs, des de l’escola hem gravat als representants de Cicle mitjà i Cicle Superior llegint un fragment del llibre de lectura que els pertoca per cicle.

Els Grumets vermells de Cicle mitjà, representats per Claudia Natalias (3r) i Maria Espinosa (4t) han llegit el llibre:

Els Grumets verds de Cicle Superior i representats per la Clara Simó (5è) i Xavier Laborda (6è) han llegit el llibre:

Si voleu gaudir de les seves lectures cliqueu aquí!

1. Sr. Jordi

Unes lectores fantàstiques i un lector fantàstic!!!
    De ben segur que a darrera hi ha un gran esforç de preparació per la vostra part.

Felicitats pel vostre treball!!!