UN DETALL BONÍSSIM -GENER-

Com ja sabeu, en la iniciativa ” Anima’t a menjar fruita”, el subcomitè d’Escola Verda ens va anunciar que  la classe que hagués menjat més fruita seria obsequiada amb un premi boníssim.

La classe guanyadora durant el mes de gener va ser 1r. Moltes felicitats! El dijous, tres representants del subcomitè, el Blai, l’Àngel i l’Eloi van anar a portar-los-hi el premi.  I sabeu que els hi van preparar? Unes maduixes banyades amb xocolata desfeta i uns croissants farcits de maduixa i xocolata. Mmmmm…. feien una pinta impressionant!!!

Moltes gràcies per la vostra implicació! (Tant als alumnes com a les famílies!)

Cliqueu a la imatge pe veure les fotos.

Imatge relacionada