TREBALLEM I APRENEM COOPERATIVAMENT AMB INNOVAMAT

Dins del potent projecte d’INNOVAMAT l’alumnat de 3r manipula, experimenta i treballa en equip cooperativament.

Mitjançant aquesta metodologia aprenem els uns dels altres i gaudim junts descobrint, investigant i manipulant per aprendre interessants conceptes matemàtics molt útils per a la vida adulta! L’autonomia i la motivació de l’alumnat són pilars essencials d’INNOVAMAT.

En les sessions de matemàtiques laboratori de nombres ens fem experts del càlcul! Podeu mirar algunes fotografies a continuació

1. Sr. Jordi

Felcitats pel vostre treball!!!…segur que heu provat allò que es diu: treballant sol s’acaba més ràpid, però treballant amb equip s’aprèn millor!!!