SORTIDA A MOLLERUSSA -C.S-

El dia 28 de novembre l’alumnat de Cicle Superior vam fer una sortida a Mollerussa. A les 9:30h del matí vam sortir de l’escola caminant fins  a la capital del Pla d’Urgell.

En arribar a  Ferrofet, empresa de Prefabricats Pujol, ens van proporcionar unes armilles reflectants per començar la visita amb seguretat.  Allà, ens van ensenyar com tallaven i moldejaven el ferro. Tot seguit, ens vam dirigir al laboratori, on ens van explicar els materials que s’utilitzen per elaborar el formigó (grava, sorra, aigua i ciment)  i ens van fer una petita demostració. Per acabar,  ens van ensenyar com amb una premsa trencaven el formigó per observar la seva resistència i el lloc on es feien i carregaven les bigues als camions. Després vam caminar uns minuts fins arribar a les oficines, on ens van explicar la seva història a través d’una presentació amb imatges. Com a cloenda,  van donar un detall per a tothom.

A continuació, vam anar a dinar a un skate parc, i vam gaudir d’una bona estona de joc.

A la tarda, vam anar a la cúpula Gustum situada a la casa Canal. Mentre un grup observava la projecció d’uns vídeos amb 360º relacionats amb l’alimentació de proximitat, l’altre realitzava jocs relacionats amb els aliments.

Finalment, a dos quarts de cinc aproximadament, vam tornar cap a l’escola amb autocar.

Va ser un dia fantàstic on vam aprendre molt!

Cliqueu aquí per veure les fotos.

Escrit elaborat per l’alumnat de 5è