SOM CIENTÍFICS I TECNOLÒGICS

Al llarg del curs, els alumnes de 6è hem realitzat diferents experiments relacionats amb la matèria, amb la separació de mescles, la densitat, els canvis físics i químics, etc. Ens hem engrescat molt i hem gaudit moltíssim de l’activitat.

Els últims que hem fet, els hem realitzat a casa fent de científics i tècnics de càmera amb l’ajuda de la nostra família. Gràcies a totes les  famílies!

Aquí us deixem alguns vídeos dels nostres experiments.

Alumnes de 6è

1. Mar

Marta la propera vegada que gravis un experiment recorda tancar la TV és un experiment original però ha perdut amb el so de fons de la TV. I demana que ho revisi algun professor/a abans de penjar-ho ?