SdA PETITS: LA NOSTRA ESCOLA

Durant aquest primer trimestre de curs, la comunitat de Petits hem realitzat una situació d’aprenentatge.

Ens hem agrupat en tres equips (rosa, taronja i lila). Cadascun dels grups estava format per alumnes dels tres nivells d’Educació Infantil.

L’objectiu ha estat conèixer la nostra escola, ja que ens vam adonar que era un edifici molt gran i ple de personetes i molts espais, aules i grups no els coneixíem prou bé. Ens calia una bona investigació!

Ha estat una bona aventura tot el que hem descobert. Vam començar muntant un puzle d’una imatge de la nostra escola, això ens va servir per fer una primera cerca d’informació.

Després vam fer una pluja d’idees de com pensàvem que era la nostra escola i un dibuix inicial.

També ens vam plantejar com podíem fer per representar els diferents espais i se’ns va ocórrer fer una col·lecció d’imatges. Aquestes fotos les vam enganxar a unes caixes de cereals i això ens va permetre construir una maqueta de l’escola d’un format ben gran.

Llavors ens vam plantejar com podríem recopilar tota aquesta informació que anàvem construint i vam decidir que una bona idea era fer un lapbook. I així ho vam fer!

Per acabar la situació d’aprenentatge hem fet una assemblea on hem compartit els aprenentatges i ens hem emportat el lapbook cap a casa.

Podeu veure les fotos del procés fent clic a la càmera.