SdA GRANS: HO ACONSEGUIREM??

Som l’alumnat de la Comunitat dels Grans, que està formada per  4t, 5è i 6è.

Tots els dilluns a la tarda treballem els tres cursos junts perquè fem “Situació d’Aprenentatge compartida”. Aquest trimestre ens vam plantejar el repte de crear un logotip i intentar que  acabi lluint a la samarreta del F.C. Miralcamp en algun partit.

Del vídeo promocional del Barça i els Rolling Stones, vam fer una pluja d’aportacions de si nosaltres podríem fer alguna cosa semblant. Finalment va sortir la idea sobre la que estem treballant. Així que vam començar buscant i mirant molts logos i vam descobrir les seves característiques (lletra, dibuix, significat, tipus, etc.). Cadascú, individualment va fer un logo que representés els valors propis de l’escola (no violència, cura medi ambient, amistat, treball en equip…). D’aquests logos, en vam escollir un per equip i el vam millorar i d’entre tots aquests, un del grup classe.

El proper dilluns,  votarem quin dels tres logos enviarem al C.F. Miralcamp, ho farem després d’escoltar les defenses que s’han preparat des de cada classe. Que guanyi el millor!!!!

Finalment, enviarem un email al president del F.C. Miralcamp demanant si el poden portar, en format adhesiu, a la samarreta de l’equip en un partit que juguin a casa.

Clicant AQUÍ, podeu veure algunes fotos d’aquests dies

Atentament,

Alumnat de la Comunitat de Grans

1. Aina Masot

Tots els logos són molt bonics i a les votacions m’he sentit com si estigués a unes votacions reals perquè hi era tot de les votacions de veritat.