Quan arriba la primavera, el camp, els carrers i els balcons s’omplen de colors i, amb ella, també s’obre la porta a una de les diades més boniques del nostre país: Sant Jordi.
Un any més, ahir vam celebrar Sant Jordi a l’escola!
Va ser un dia molt especial, ple de llibres, aromes i convivència. Volem agrair la participació de totes les famílies, alumnat i persones del poble que ens vau acompanyar i vau omplir el pati de vida!
Durant el matí, l’alumnat de 6è va organitzar la venda de llibres, plantes i roses, demostrant una gran implicació i responsabilitat. Al gimnàs de l’escola es van dur a terme diferents activitats molt enriquidores per a tothom, com ara la creació d’un “poema col·laboratiu” i “1 minut de lectura en veu alta”.
A la tarda, l’alumnat de la comunitat de petits i mitjans va gaudir de l’activitat “ConteAventura”, que, després de l’èxit de l’any passat, s’ha tornat a consolidar com un dels moments més esperats pels més petits.
Gràcies a totes i tots per fer possible, un any més, una Diada de Sant Jordi tan bonica i significativa!
Si voleu veure les imatges de la jornada, cliqueu a la imatge.

