REFORCEM L’AUTOESTIMA. VALORS – 6è primària

Amb una simple dinàmica de joc, l’ alumnat de 6è ha ajudat a potenciar l’autoestima dels seus companys i la seva pròpia. Asseguts en cercle van posar el seu nom en un paper i el van passar al company de la dreta, aquest havia d’anotar només qualitats positives de la persona que constava al paper que li anava arribant. El joc acaba quan els arriba el foli ple de frases i adjectius que cada company ha escrit d’ell.

La cara que fan en rebre-ho, després d’haver passat per totes les mans, no té preu. Per veure les fotos aquí