RECONEIXEMENT A L’ALUMNAT DE 6è

Com cada any escolar, hi ha un grup d’alumnes que ens deixen després de 9 anys al centre. Segueixen creixent en altres institucions escolars, en altres poblacions, en definitiva en altres llocs…SÓN EL NOSTRE ESTIMAT ALUMNAT DE 6è.

Enguany el destí, en forma de COVID19, no ens ha permès fer la festa que tradicionalment fèiem al poliesportiu amb un comiat ben merescut. Ens sap molt de greu!!!

Com diu la cançó:

A vegades no passa el que ha de passar,
a vegades ho deixes passar, o s’avança.
Fins que l’aigua arriba al mar no descansa
i no està recta la balança!

Que no quedi només l’últim que es perd.
La revolució no es fa només amb esperança!

Així doncs, us demanem que us apunteu a una petita revolució…sí, sí una petita revolució… us animem a entrar en aquest padlet ( contrasenya: sisè) i deixar-hi el vostre comentari, dibuix… el que vulgueu com a reconeixement a tot l’alumnat de 6è, que ens ha acompanyat durant aquests anys i que aquest cop, més que mai, no volem dir-los adéu sinó fins aviat!!!

Allí ja hi trobareu el detall que el professorat els ha preparat…bé, de fet, el trobareu amb una mica de juguesca…us caldrà paciència… però tot el bo es fa esperar diuen, oi?

Esperem la vostra col·laboració!!!

CLIQUEU A LA IMATGE PER ENTRAR AL PADLET I DEIXAR LA VOSTRA APORTACIÓ

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *