RECOMPTE DE LA FRUITA -5è-

Com ja sabeu durant el mes de novembre vam realitzat el recompte de la fruita i diàriament podíeu veure els resultats actualitzat a la web de l’escola. Un cop realitzats els gràfics hem pogut observar que:

• El dimarts i dijous són els dos dies que acostumem a portar més fruita per esmorzar. Al voltant d’un 80% de l’alumnat en menja.
  • La resta de dies de la setmana (dilluns, dimecres i divendres) no es consumeix tanta fruita. La primera setmana va menjar fruita  menys de la meitat de l’alumnat. La segona, els resultats vam millorar una mica, fins a atansar-nos al 55% aproximadament i  la darrera setmana vam aconseguir un 70%. Cal tenir en compte, que aquesta última setmana es va consumir més fruita  perquè la Cooperativa de Miralcamp Fruits va donar pomes a l’escola.

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES !   CONSUMIR FRUITA ÉS GUANYAR SALUT !

10 receptes de postres amb fruites ràpides i senzilles de fer