RECICLEM LES PILES -5è-

Som el comitè d’Escola Verda i us volem informar que hem investigat sobre les piles. En aquest treball ens hem adonat que les piles són altament contaminants perquè porten metalls que perjudiquen el medi ambient i la nostra salut. Si les reciclem, el protegirem i també estalviarem molts recursos. A més a més, tarden entre 100 i 500 anys en degradar-se, per tant, és molt important reciclar-les o bé comprar piles ecològiques o biodegradables.

Ens hem apuntat al Concurs Apilo XXII que consisteix en recollir piles, bateries i acumuladors esgotats perquè es reciclin correctament.  I per això, avui hem col·locat un contenidor de piles a l’entrada principal de l’escola (davant del menjador) per reciclar-les.

Si us plau, us demanem la vostra col·laboració per cuidar el medi ambient. RECICLEU-LES !

Alumnat de cinquè