PROJECTE -LA TELEVISIÓ-

Els alumnes de 6è hem realitzat el projecte de la Televisió. Després d’esbrinar una mica la història, de conéixer els experts que hi treballen i de rebre una visita dels professionals de Teleponent, ens hem posat a preparar el nostre programa de TV.  Aquest és un magazine que inclou diferentes seccions d’esports, d’animals, de música…  Ha estat una tasca llarga: hem creat els logos, redactat dels guions, muntat les intros o caretes de cada secció, realitzat la gravació de cada part i finalment hem editat el programa. Amb l’edició hem tingut algun problema però hem intentat solucionar-ho el millor possible.

Encara que hem fet diferents grups: periodistes, guionistes, càmeres, editors, publicistes, creatius de logos i caretes… al final ho hem fet entre tots ajudant-nos els uns amb els altres.

Ha estat una experiència molt divertida!

Aquí us deixem el nostre projecte!