PROJECTE: DIARI DIGITAL – 6è-

Al llarg del curs, l’alumnat de sisè ha dut a terme un projecte sobre el diari digital. Cerques d’informació, vídeos explicatius, xerrades d’experts, visites al diari Segre…, entre d’altres, són les activitats que hem realitzat. A més a més, de treballar-lo, n’hem creat un, anomenat “Les News de Sant Miquel”. En el nostre diari digital hi ha quatre seccions: Escola, Miralcamp, Medi Ambient, Recomanem… Esperem que us agradi molt!

Aquí teniu la web del diari i una petita mostra d’algunes notícies que hem escrit. Cliqueu al logo per veure’l.