VÍDEO PORTES OBERTES

Com ja sabeu, aquest curs i a causa de la situació actual, no hem pogut celebrar la tradicional jornada de Portes Obertes.

Tot i això, sí que hem pogut trobar-nos amb les famílies que s’incorporaran el proper curs a l’escola. En aquesta trobada, hem pogut conversar i a més a més, els hem projectat un vídeo fet per a l’ocasió i que pretén mostrar la vida a l’Educació Infantil de la nostra escola. Us el compartim a continuació desitjant que us agradi.

També, més avall, us deixem un vídeo explicatiu de com serà el procés per presentar la sol·licitud:

Vídeo explicatiu de com serà el procés per presentar la sol·licitud: