OSMON ENS VISITA-5è-

Avui, l’alumnat de 5è ha rebut una visita molt especial, emmarcada dins del projecte interdisciplinar : Embrutem la Terra. Ho arreglem? Dos representats de l’ONG OSMON de Lleida ens han vingut a explicar algunes idees sobre la greu situació ambiental que estem vivint, concretament sobre el canvi climàtic. A més, també ens han comentat què era una ONG, com estava formada, de quines tasques s’encarregaven, etc.

L’alumnat estava molt motivat i ha participat moltíssim exposant les seves idees i els seus dubtes. Ha estat una xerrada molt interessant !

OSMON, moltes gràcies per deixar-nos formar part del vostre sommi: “Deixar aquest món una mica millor de com l’hem trobat”.

Cliqueu a la imatge per veure les fotografies.