Nous premis de Classdojo per als alumnes de 5è

Un cop més els alumnes de 5è han estat practicant diferents esports i variacions d’ells, com ara voleibol, bàdminton i frisbee . En cada un dels processos i de les sessions s’han valorat positivament la participació, el respecte i els objectius que s’han descrit en cada una de les classes. Aquest cop, tots els alumnes han anat millorant de forma progressiva les puntuacions del Classdojo, en aquest sentit tenim 5 guanyadors dels diplomes d’Educació Física.

Enhorabona a la Delia Nae, el Guillem Castro, la Marina Buñales, el Pol Palau i a l’Àlex Guillamon!

Per últim, animar-vos a seguir aprenent i esforçar-vos i així tots i totes aconseguir el Diploma de Classdojo.

Aneu per bon camí!