NETEGEM EL POBLE

Aquest passat divendres, 19 de maig, en el marc del Let’s clean up Europe, l’alumnat de 1r, 3r i 5è del nostre centre ha fet una activitat de neteja d’algunes zones del nostre poble: a la zona dels pins, al costat del cementiri i a la Bassella.

L’activitat pretenia conscienciar al nostre alumnat dels residus que llencem fora dels contenidors, amb les conseqüències nefastes que això suposa per al nostre medi ambient.

En acabar el nostre esforç i per gentilesa de l’Excm. Ajuntament hem gaudit del fantàstic esmorzar… moltes gràcies!!!

Us deixem unes fotos de l’activitat amb la voluntat que ens serveixin a tots i totes per a reflexionar!!!