LET’S CLEAN UP

El divendres dia 27 de maig a la tarda, els alumnes de primer, segon i cinquè vam participar en l’activitat Let’s Clean up Europe . L’activitat consisteix en netejar tres llocs del nostre poble i ser conscients de la quantitat de brossa que generem.

En primer lloc, cada grup va anar a l’indret que s’havia acordat, per tal de començar la neteja. Els nens i nenes de primer es van dirigir cap al cementiri, els de segon a la plaça de la Boletera i l’alumnat de cinquè va caminar fins al Pantà de la Basella.

A continuació, es va recollir tota mena de brossa entre d’altres, es va trobar: burilles, plàstic de tot tipus, llaunes, vidres i algunes peces de roba.

Un cop realitzada la neteja, tot l’alumnat es va retrobar a prop de la petanca, allí vam pesar tota la brossa  i la vam classificar  segons el tipus de residus. En total es va recollir 19 quilos de brossa.

Per finalitzar la jornada, es va realitzar un berenar tots junts gràcies a l’Ajuntament.

RECORDEU: EL MILLOR RESIDU ÉS EL QUE NO ES GENERA !

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

Punto de Información Ambiental-LCUE 2021