La Veu de l’Escola, mes de març.

Aquest mes de març venim carregats d’activitats a la nostra ràdio:
– Els alumnes d’I5 us volen recomanar 2 contes que han descobert aquest trimestre, tot treballant el projecte del Lleó.

– Els alumnes d’I4 han conegut una obra musical de Michel Richard Delalande. Ara ells us explicaran els seus aprenentatges i esperem que us agradi.

– L’alumnat 4t ens parla de la celebració del 8 de Març: Dia de la Dona i del treball que van fer ells i elles a l’aula.

1. Alumnat de 4t

I5 i I4 ho heu fet molt i molt bé. A veure si podem veure un dia aquests llibres de lleons. La cançó de I4 ens sonava molt.

Nosaltres ens ha agradat compartir la nostra notícia amb tots i totes vosaltres.