LA NOSTRA ESCOLA SANT MIQUEL-1r

Hem començat 1r de Primària i dins de l’àrea de Socials estem reconeixent i identificant les persones que hi treballen al nostre col·legi, els espais i els materials.

Ha estat una gran experiència i hem descobert coses, persones i llocs que no coneixíem.

Volem agrair al Sr Narcís (mestre i tutor de 5è) la seva visita a la nostra classe on el vam entrevistar i ens va explicar com era l’escola abans, quan encara no hi havia les PDI, ni el gimnàs, ni el menjador, ni…altres coses que ara tenim i que ens agraden molt. També hem fet un correu electrònic preguntant al nostre Director el Sr. Jordi, el per què es diu així el nostre col·le. Si ho voleu saber ho trobareu a les fotos.

Si cliqueu la foto veureu com ha estat l’experiència.