LA CASTANYADA

A principis de la setmana passada, va arribar la castanyera al passadís d’Educació Infantil. Amb la seva arribada, vam fer una petita exposició de fruits de tardor.

La setmana va acabar el divendres amb la sortida de tot l’escola a l’Aula Natura Cal Fino, on ens ho vam passar més que bé i vam fer un munt d’activitats: veure animals de terrari, gimcama de jocs, collir olives, fer panellets, ballar, dibuixar, plantar…

Podeu veure les fotos clicant a la imatge:

castanyada

At the beginning of last week, the woman who sells chestnuts, “La Castanyera”, arrived at our school to stay some days with us. With her arrival, autumn fruits were put on display in the school hallway.

At the end of the week, Friday 28th October, all the students of the school took an excursion to “Cal Fino”. We had a lot of fun there because we did different activities such as seeing terrarium animals, picking olives, making panellets, dancing, drawing, planting and playing.

You can see the pictures by clicking here.