Instruments a l’Aula

A música, els alumnes de primer, aprenem cada setmana les característiques d’un instrument. Fa uns dies vam conèixer el violí i hem tingut la gran sort que l’Ares i l’Ona ens l’han portat a l’escola per explicar-nos tot el que saben d’ell. També els hi hem fet una roda de preguntes perquè ens expliquessin la seva experiència personal amb aquest instrument i a més l’hem pogut escoltar en directe.

Hem aprés que el violí és un instrument de corda fregada perquè es toca fregant les cordes amb un arc. Les cordes també es poden tocar amb els dits, fent pizzicatos. Té quatre cordes i és el més petit d’aquesta família, per això pot fer les notes més agudes.

Aquestes són les seves parts:El-violí

Si voleu veure les fotografíes, feu clic al violí.