Instruments a l’Aula

Aquesta setmana ha estat la Blanca de 4t qui ha vingut a exposar l’instrument.

Hem conegut el saxo!

Hem aprés que el saxofon és un instrument de vent i que s’ha de bufar amb força perquè soni. Té forma de pipa i està fet generalment de metall, però se’l considera de vent-fusta perquè la canya és de fusta.

Hem aprés les seves parts i l’hem pogut escoltar en directe. La Blanca ho ha fet genial i ens hem quedat tots bocabadats escoltant-la.

El saxo és l’instrument característic del Jazz, un estil musical amb un so molt especial i característic, així que hem acabat la classe pintant un saxo a ritme de Jazz.

Per poder veure les fotografies, feu clic aquí.