Halloween

The 6th grade class put together a Tunnel of Terror. They decorated the hallway with spiders and pumpkins and turned their classroom into a graveyard. All the classes had the chance to visit the Tunnel and some of them got really scared.

click here to see the pictures.

El dia 31 d’octubre, vam celebrar Halloween a l’escola. A mesura que s’apropava la festa, els mestres d’anglès vam penjar decoracions per tota l’escola. Els/es alumnes d’infantil van fer manualitats de carabasses. Els/es alumnes de 1r a 5è van realitzar unes aranyes fetes amb galeta.

Els/es alumnes de 6è van organitzar un túnel del terror. Van decorar el passadís amb aranyes i carabasses; i van convertir la classe en un cementiri. Tots els grups van poder visitar el túnel i més d’un es va emportar un bon ensurt.

Podeu veure les fotos aquí