FIRA FER

El passat divendres 09 de juny al matí, va tenir lloc la trobada escolar de FIRA FER, futurs emprenedors/es rurals, al Consell Comarcal de la Noguera, a Balaguer.

En aquest acte hi vam assistir cinc escoles de la zona i una centena d’alumnes de cicle superior.

L’alumnat de 6è de la nostra escola va presentar l’empresa que ha creat aquest any, al llarg del curs ECOENERBACK’S, així com el prototip del producte que es plantejava treure al mercat l’ECOMOT. Una motxilla intel·ligent, capaç de pesar els llibres que hi porta, una agenda escolar personalitzada i amb altaveu per a les persones amb diversitat visual, que s’alimenta a base d’energia solar, mitjançant unes plaques solars que hi ha a la part superior de la motxilla. A més, està cosida a mà pel nostre alumnat, amb material reutilitzat, recuperat i respectuós amb el medi ambient.

La nostra empresa va ser la guanyadora de la menció en comunicació, ja que la campanya que vam preparar incloïa pàgina web, falca publicitària de ràdio (amb codi QR), tríptics, targetes de presentació, targetes per a fer-te soci…A més, l’exposició per part de tot l’alumnat davant del jurat i de la resta d’escoles va deixar a tots els assistents bocabadats.

A més, una companya de la nostra escola va tenir la gran sort de ser la portaveu del grup de 6è i fou entrevistada per ràdio Balaguer i també vàrem sortir ben representats a l’article del diari Segre.com

Fruit de tot l’esforç i implicació al llarg del curs, el nostre alumnat va destacar les emocions d’orgull, satisfacció. felicitat i treball en equip com a aprenentatges que s’emporten a la seva motxilla personal d’aquest projecte.

Si voleu veure algunes imatges de la Fira i del projecte, cliqueu a sota.

1. senyoreta Maria

Mooooooltes felicitats!!! Realment heu demostrat ser una autèntics emprenedors i emprenedores i a més amb sensibilitat pel medi ambient, que tanta falta fa.
    Enhorabona i recordeu que vosaltres sou el futur.