Fira “EL NOSTRE COS”

A finals del trimestre passat, els alumnes de Cicle Mitjà van organitzar una Super Fira del Cos Humà. En ella, els alumnes de 3r i 4t van mostrar a la resta d’alumnes de primària, i al llarg de tot un dia, els seus coneixements sobre el cos humà.

Els alumnes de 3r es van centrar en l’estudi dels sentits: explicacions teòriques a través de presentacions digitals, curiositats sorprenents i jocs per posar en pràctica els nostres sentits ens van fer passar una estona molt i molt enriquidora.

Els alumnes de 4t van mostrar els seus coneixements sobre els aparells més importants del cos humà: a través d’explicacions molt detallades a través de murals interactius fets per ells mateixos que ens deixaven amb els ulls oberts.

Va ser una jornada fantàstica d’aprenentatge entre iguals.

Gràcies alumnes de Cicle Mitjà.

Podeu veure les fotos clicant a la imatge: