FESTA DEL DARRER DIA DEL PRIMER TRIMESTRE

Ja estem tots i totes de vacances, però aquí queda el record d’una jornada magnífica. Va començar amb l’audició a l’església parroquial. Un lloc incomparable, ple a vessar per escoltar els cants dels infants de l’escola.

Les famílies van fer el seu donatiu per la Marató de TV3. Un gest més dels valors que imperen en la nostra escola.

Va continuar posteriorment amb l’esmorzar, al centre, per gentilesa de l’AMPA i va acabar amb al visita del Patge Real. També va haver-hi temps per cagar el tió i per l’amic invisible. El final de festa va comptar amb l’alumnat de 6è que van passar per les classes tot animant a tot el personal!!!

En resum, un dia per no oblidar.

Us deixem les imatges, que podeu veure clicant AQUÍ.