FER: PROJECTE EMPRENEDORIA a 5è

Aquest curs ens estrenem i ens embranquem en un nou projecte: FER !!! (Projecte de Futurs Emprenedors Rurals).

Al llarg d’aquest primer trimestre, l’alumnat de 5è hem començat a treballar amb el projecte FER.

L’objectiu d’aquest projecte és potenciar el talent emprenedor, la creativitat i la curiositat per les oportunitats que genera el món rural als alumnes de primària, per tal de contribuir en un futur a afrontar dos dels reptes del món rural:

• Evitar el despoblament.
            • Afavorir la diversificació econòmica.

A través d’aquest projecte d’emprenedoria també es vol fomentar la confiança en un mateix, el pensament crític i la capacitat de resoldre els problemes. La idea és que l’alumnat aprenguin a cercar oportunitats i aprofitar els recursos que els ofereix el món rural.

Si cliqueu sobre la imatge podreu veure aquest inici investigador que ens té força engrescats!!!