FAKE NEWS

Us sonen les paraules fake news? Últimament amb el tema del Coronavirus s’han posat encara més d’actualitat a Internet. Doncs, l’alumnat de cinquè ha realitzat un treball ES-PEC-TA-CU-LAR! Han après què són les fake news, com es poden detectar i com s’ha actuar al respecte.  MOLTES FELICITATS!!

Aquí us deixem els vídeos.

1. Senyoreta Maria

Uauuuuu!! Un treball fantàstic alumnes de 5è! Ben explicat i un discurs ben raonat!! Enhorabona!!!
    I el que més m’ha agradat ha estat veure-us.
    US TROBEM A FALTAR!

2. Senyoreta Neus

Espectacular, aquests videos m’han recordat quan estaveu a infantil i ja es veia que ereu super treballadors.
    Enhorabona preciosos/es.

3. NOEMí MUNNÉ

M’ha agradat molt poder comprovar com heu pres consciència de les FAKE NEWS, ara cal anar amb compte i posar-hi atenció perquè ja sabeu com no reproduir-les!
    Felicitats per la feina feta!