ENS VISITA CAL VALLS

L’alumnat de 5è de Cicle Superior seguim treballant amb les activitats d’emprenedoria del Projecte FER.

El Bloc 3, que és el que estem fent actualment, es basa en diverses històries empresarials del nostre entorn rural i ens ha permés conèixer casos reals d’èxit professional del nostre territori.

Aquest matí, ha vingut a l’escola, el Rubén de Cal Valls, de Vilanova de Bellpuig.

Ens ha explicat els inicis de la seva empresa familiar i la filosofia de l’agricultura que ofereixen; una agricultura ecològica, de qualitat i que compta amb la certificació biodinàmica Demeter.

A més de respondre a les preguntes que li hem fet, ens ha obsequiat amb una degustació d’alguns dels sucs  que elaboren i la veritat és que tots estaven ben bons!

Si voleu veure més imatges de l’activitat, cliqueu a la imatge de sota.