ENS ORIENTEM??!!

Entre el 1r trimestre i 2n trimestre, l’alumnat de Cicle Mitjà, hem realitzat un altre Mini Projecte. És el de l’Orientació. En aquest, hem treballat l’orientació de manera MOLT VIVENCIAL!

Primer, ens van donar un plànol de la nostra classe, a escala, hi vam haver de situar els diversos elements tal hi com hi estan, tenint en compte uns punts de referència.  Després vam haver de buscar unes lletres amagades en uns punts de referència situats en aquest plànol i composar una paraula.

Una segona activitat va ser un ROAD BOOK que consistia en seguir unes instruccions dibuixades en un “full de ruta” i orientar-nos dins l’escola per trobar les fites que ens donarien la paraula secreta.

Una altra de les activitats va ser la utilització del plànol de Miralcamp. Abans però, hi vam jugar una mica utilitzant les coordenades, establint un recorregut a fer i anomenant els diferents carrers pels que passàvem. Per acabar l’activitat, vam sortir per orientar-nos pel carrers de la vila.

I per acabar amb aquest Mini Projecte, vam estar treballant amb les BEE-BOTS (unes abelles robòtiques) a les que havíem de donar unes ordres de manera correcta perquè es desplacessin fent el recorregut que ens havíem proposat en una graella/plànol.

Per veure les imatges de totes aquestes activitats podeu clicar a la imatge d’abaix.