Els/les alumnes de 3r confeccionen material d’Educació Física

Durant aquestes setmanes els/les alumnes de 3r han dedicat unes estonetes de la classe d’Educació Física a confeccionar un joc reutilitzant material i així allargar la vida útil dels objectes i evitar la generació de nous residus.

Per això en grups de 3 han pensat en les possibilitats que podien tenir els seus materials, han indagat en la seva imaginació i han confeccionat el joc. Un cop elaborat, han exposat els jocs a la resta de companys i companyes i hem pogut jugar amb cada un d’ells.

L’experiència ha estat molt satisfactòria, el que a priori semblava un repte complicat d’assolir, finalment ha resultat ser un aprenentatge per a tots i totes, coneixent nous jocs i sobretot respectant-los amb els seus pros i contres.

Us deixem unes quantes fotos fent clic aquí!