EL LLISTA BLAVA ENS VISITA

Aquest matí, els i les alumnes de primària hem pogut gaudir de la visita del preparador físic del Club Esportiu Lleida Llista Blava, Isidre Brufau i de tres jugadors del Club, un dels quals del primer equip.

Ha estat una activitat molt bonica on hem pogut fer preguntes als jugadors, ens han ensenyat la seva destressa en aquest esport i a més a més, i el que més ens ha agradat, hem pogut agafar els estics i intentar introduir les boles a la porteria.

Volem agraïr a l’AMPA que tingués la idea de fer aquesta activitat, de la qual en fem una valoració molt positiva. I per tots i totes els que s’hagin quedat amb ganes de més, el curs vinent l’AMPA està previst que ofereixi aquest esport com a activitat extraescolar.

Podeu veure algunes fotos de la jornada clicant AQUÍ.