DONA LA NOTA

Us recordem que aquest divendres dia 5 de juny, dia mundial del medi ambient, sobre les 11  del matí, els integrants del Petit Taller de Cançons, interpretaran la cançó “No ens desdibuixeu” en directe  des del Museu Vil·la Pau Casals del Vendrell.

Podreu seguir la retransmissió d’aquest acte central de DONA LA NOTA en els següents espais virtuals:

• En tots els Canals de TV de la XARXA (durant la retransmissió del programa “Bentrobats” on es farà una connexió en directe amb l’acte central)
  • En el portal de Dona la Nota, on amb Youtube live, podreu seguir tot l’acte.

Posteriorment, a les 12 podreu escoltar de nou la cançó des del pregó de Miralcamp. Us convidem que llavors sortiu als balcons per tal d’escoltar la cançó i si voleu també la podeu cantar.´

Esperem la vostra participació.

PER ESCOLTAR I PRACTICAR LA CANÇÓ CLIQUEU AQUÍ